>

i hate you !

 emm korang nampak tak ?
this entry special to someone ..
my friend , but not ziera okay 
ziera still my friend forever and ever !
BFF okayy..


-
-
-
-
-

   Tak hairan lah orang lain ramai kawan tapi kawan aq mulai berkurang ! yeahhh , langsung aq tak heran ! heyy awak ! saya menyampah gila dengan awak ! fine .. kalo awak dah lupekan saya .. Tapi , ingat lah masa lalu awak selalu share dengan saya cerita 'sedih' awak tuu ! merapuu jer semuaa ! SHIT !! ehh , awak perasan awak bagus ke sampai kawan sendiri awak nak lupe ? wahh , hebat sangat lahh awak kan ? dulu , awak tak ingat ape saya tolong awak ? sekarang , dah lupakan saya ye ?? bagus la sangat .. Saya bukan nak mengungkit ! kalo saya nak mengungkit , semua benda saya gtaw dalam nie ! dulu , awak selalu nak tegor cara pemakaian saya kan ? finee .. saya terima jer sebab saya anggap awak kawan saya .. awak sedar tak ? saya tak la berubah tapi , duluw , asyik pakai baby t jer but sekarang , pakai pun kadang2 jer  .. awak ingat saya tak tahu awak duk mengata saya dari belakang ? wehh , jangan jadi BODOH laa .. saya tahuu semua tuu .. awak ingat awak baik sangat ?? pandai yee awak buat orang kasihan dengan awak ..HEBAT yee awak ! nanti , awak masuk la program PILIH KASIH kee mesti awak berjaya punya .. lagii lahh awak lupa diri kan sebab terlalu famous ! emm , balik pada pemakaian tadi , saya tengok awak makin melampau ! dulu , selalu pakai baju kurung , sekarang dah berubah .. bajet bagus plus cantik lahh katekan ..okay .. awak banyak lupa diri ! kalo saya berkawan dgn someone , awak mula laa nk mengata dia depan saya ! jeles ke hape ? sampai saya mula tawar hati dengan dia .. then , sekarang saya tengok awak yang terhegeh - hegeh berkawan dengan dia .. Saya plak duk fikir mesti awak burukkan saya kat dia kan ? sampai saya ajak dia keluar hari tuu , dia buat tak kenal saya .. hebat nya permainan awak kan ?emm , takpe .. Tuhan maha adil ! Eii , bukan saya nak hina awak ape tapi , saya menyampah dengan awak ! eii , geram lahh .. Haa , satu lagi .. awak gtaw saya kawan awak tuu playgirll .. Okay, dari pemerhatian saya , saya tengok awak tuu playgirl ! Then , tak abis2 nak kikis duit laki .. Saya luahkan perasaan ini kerana hari ini , awak buat2 tak kenal saya ! rase maluu erk sebab burukkan saya kat kawan2 saya ? okayy lhh .. aq punn tak kenal kau !

aq kecewa , sedih and something like that ade kawan cam kau !
Buat ape berkawan lama2 , ' makan dalam ' betol lahh kau nie !
sekian 





untuk kau 
-
-
-
-











p/s : Ape yang dia duk mengate  , semua balik pada dia ! emm , sesungguhnya Tuhan maha adil .. So , nikmat yang Tuhan bagi tuu , jagalah seelok2 nyaa yee .. kalo nak tegor , bersemukalah jangan mengaibkan orang , kelak kita yang menyesal .. Harap dia berubah nanti and tak buat orang lain camnie lagi .  Assalamualaikumm ..

No comments:

Post a Comment