>

Keboringan

Hai guys !
Buat ape jee ? Tetibe jee aku nie . Hmmm -.-
Actually hajat I nak tdoq jerr harinie tapi tak menjadi
Memang bagus lah kan . I bangun awal-awal pagi lagi
then duk termenung masa depan .Muehehehe *Aku 
memang suka berangan* .Roomate I semua busy dengan
mimpi masing . Arghhh jealousnya . Nak jugak ! nak jugak !

btw,untunglaa pada kawan-kawan yang stay Kedah tuu
untunglaa boleh balik,jumpa mak ayah,jumpa family,jumpa
kekasih hati,jumpa kawan-kawan,jumpa musuh and sape-
sape jee lahh.Untunglahh korang kan-:(aku nie duk terperap
jee kat sini dah laa nak outing besok tak boleh.Rase macam
harghhhh,tatau nak buat ape.

Dah laa aku nak bukak twitter,facebook semua kena block!
Memang baguss laa kan.Amat baguss ! See,best nya kehidupan
aku kat sini.Hanya satuu jee yang boleh isi masa harini.Huahaha..
Packing barang lahh ! Kan dah nak balik so packing lebih awal
itu lebih baik untuk mengelakkan barang-barang kite tertinggal .
Aku memang tak suka buat keje last minute sebab kite akan jadi
kelam kabut and terburu-buru.

Pada saat nie jugak aku rase nak On The Phone with MTH .Tapi
takot ganggu masa dia jer.Dia mane ade cuti sedangkan aku sedang
berseronok~Dah la bila cakap dengan dia,sampai berjam-jam.Harituu,
dia tak tidoq sebab aku.Kesiann awokk-,-btw,suka bergayut dengan
dia :)Tiada yang lain selain dari dia.

No comments:

Post a Comment